Enemmän Dusteria kuin koskaan ennen!
Toisen sukupolven Dacia Duster on mukava ja hiljainen, minkä lisäksi Dusteriin on saatavissa paljon Daciassa ennen näkemättömiä varusteita. Nelivetoa on kehitetty entisestään aiempaan Duster-malliin verrattuna. Myös maastoajoelämystä on parannettu uusilla toiminnoilla. Ennallaan on vain auton hintataso: järkimaasturi Duster tarjoaa rahalle erinomaisen paljon vastinetta.
Moottorivalikoimasta löytyy turboahdettu TCe 100 -etuveto sekä Renault-Nissan-Mitsubishi-allianssin ja Daimlerin yhteistyössä kehittämä 1,3-litrainen turboahdettu bensiinimoottori, josta on tarjolla 130 ja 150 hv tehoversiot ja sekä etu- että nelivetoisia vaihtoehtoja. >> Varaa koeajo tästä >> tai >> jätä yhteydenottopyyntö lähimmälle jälleenmyyjälle tästä >>.
Ikoninen järkimaasturi
Dusterin huolella harkittu muotoilu on jykevä ja korostaa auton monipuolisuutta eri käyttötarkoituksiin. Dacia Dusterin tarina alkoi reilu vuosikymmen sitten, kun mullistavan edullinen maasturi esiteltiin ja tämän jälkeen sekä Dacian että Dusterin suosio on kasvanut vuosi vuodelta. Dusterin maailmanlaajuinen myynti onkin jo reilusti ylittänyt kolmen miljoonan auton rajan. Toisen sukupolven Dacia Duster jatkaa yhtiön järkevällä linjalla. Dusterin korin muotoilu ja sisustus ovat täysin uusia ja linjat ovat tarkkaan harkitut. Auto on entistä jykevämmän näköinen ja siitä huomaa heti, että se sopii vaativaankin käyttöön.
”Dusterin kaltaisen ikonin uudelleen luominen oli muotoilutiimille valtava ja samalla innostava haaste. Tavoitteena oli säilyttää auton vahvuudet, jotka auttoivat sitä kasvamaan suursuosikiksi ja samalla antaa sille tuoreet muodot. Dusterin kokonaan uudelleen muotoiltu kori ja sisustus kertovat, että onnistuimme tehtävässämme. Korkeamman vyötärölinjan ja leveämmiltä vaikuttavien keulan ja perän ansiosta uusi Duster näyttää entistä voimakkaammalta.” Laurens Van den Acker, Groupe Renaultin muotoilujohtaja.